Výrobci
Zde se nacházíte: / Doprava a platba

Doprava a platba

Podrobné informace o způsobu dodání a ceně dopravy:

Osobní odběrVýdejní místa Uloženka.cz (HeurekaPoint)PPLČeská poštaSlovensko


Osobní odběr Praha Smíchov – doprava ZDARMA

Výdejní místo Foto.cz, Nádražní 279 (vestibul Smíchovského nádraží), 150 00 Praha 5 - Smíchov

Vyskladnění objednávky:
pro zboží označené Skladem platí zpravidla následující:

  • objednávka přijatá do 12:00 hod. – vyskladnění probíhá zpravidla tentýž den a objednávka je na výdejní místo doručena po 16:00 hod..
  • objednávka přijatá po 12:00 hod. – vyskladnění probíhá zpravidla následující pracovní den a na výdejní místo je zboží doručeno po 16:00 hod.

Termín dodání se může prodloužit až do 5-ti pracovních dnů od objednání zboží, z důvodu např. nedodání zboží dodavatelem. V případě zdržení dodávky déle než 3 pracovní dny, je zákazník o tomto informován.

Doručení objednávky na výdejní místo Foto.cz zajišťujeme vlastní rozvozovou službou, v pracovních dnech od pondělí do pátku (nejsou-li státním svátkem). Jakmile je zboží připraveno k odběru, personál výdejního místa odesílá informační SMS a email na kontakty uvedené v objednávce.

Objednávka je připravena k vyzvednutí 5 dnů, pokud si do této doby zboží zákazník na výdejním místě nevyzvedne, objednávka bude automaticky zrušena (delší časový termín pro vyzvednutí zboží si zákazník může domluvit individuálně, s personálem výdejního místa nebo přímo s pracovníky oddělení eshop, prostřednictvím emailové adresy foto@foto.cz).

Otevírací doba výdejního místa Foto.cz na Smíchově:
PO – PÁ 8:30 – 18:30
SO – NE (svátky) zavřeno
Tel.: 731 142 303

Způsoby platby:

  • Hotově na pokladně – platba hotově při převzetí zboží
  • Platba platební kartou při převzetí zboží – VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro
  • Platební brána PayU* – rychlý online převod přes internetové bankovnictví
  • Nákup na splátky ESSOX - v případě osobního odběru budete po vytvoření objednávky přesměrováni do online aplikace určené k vyplnění smluv ESSOX. Pro více informací klikněte na odkaz "Nákup na splátky". Přímou platbu lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou na výdejním místě Foto.cz (Smíchov) při převzetí zboží.
  • Převod na účet* - možnost platby převodem z účtu u jakékoliv banky na účet prodejce.
     

Číslo účtu prodejce:

 

UniCredit Bank:

804666086/2700

ČSOB:

991828/0300

Komerční banka:  

18207501/0100

Variabilní symbol:

číslo objednávky

 

 


 

 

 

*V případě platby převodem na účet a všech možností platební brány PayU je zboží expedováno až po připsání příslušné částky (celé ceny objednávky) na účet prodejce, nebo potvrzení akceptace platby ze strany PayU. Expedice objednávky je po tuto dobu pozdržena.
Proformafakturu lze vystavit po předchozí písemné nebo telefonické dohodě.


Na výdejním místě Foto.cz lze také využít kompletní nabídku dalších služeb.
Lze zde předat zboží k reklamačnímu řízení nebo odstoupení od smlouvy, bez ohledu na to, kde bylo zboží vyzvednuto.
Setkáte se zde také s plně kvalifikovaným personálem, který Vám poskytne profesionální poradenství v oblasti fotoslužeb, produktů značky CEWE a fototechniky.


Výdejní místa Uloženka.cz (HeurekaPoint)
 

60 výdejních míst po celé ČR.

Vyskladnění objednávky:
pro zboží označené Skladem platí z pravidla následující:

  • objednávka přijatá do 12:00 hod. – vyskladnění probíhá zpravidla tentýž den a objednávka je doručena následující pracovní den.
  • objednávka přijatá po 12:00 hod. – vyskladnění probíhá zpravidla následující pracovní den a k doručení dochází o den později.

Termín dodání se může prodloužit až do 5-ti pracovních dnů od objednání zboží, z důvodu např. nedodání zboží dodavatelem. V případě zdržení dodávky déle než 3 pracovní dny, je zákazník o tomto informován.

Ceny dopravy:

  • cena objednávky nad 500 Kč – doprava zdarma
  • cena objednávky pod 500 Kč – doprava 70 Kč

Způsoby platby:

  • Hotově na pokladně – platba hotově při převzetí
  • Nákup na splátky ESSOX – při volbě této platby budete po vytvoření objednávky přesměrováni do online aplikace pro vyplnění žádosti o úvěr. Přímou platbu lze uhradit hotově na zvoleném výdejním místě. Pro více informací klikněte na odkaz "Nákup na splátky"
  • Platební brána PayU* – rychlý online převod přes internetové bankovnictví
  • Převod na účet* – možnost platby převodem z účtu u jakékoliv banky na účet prodejce.
     

Číslo účtu prodejce:

 

UniCredit Bank:

804666086/2700

ČSOB:

991828/0300

Komerční banka:  

18207501/0100

Variabilní symbol:

číslo objednávky

 

 


 

 

 

*V případě platby převodem na účet a všech možností platební brány PayU je zboží expedováno až po připsání příslušné částky (celé ceny objednávky) na účet prodejce, nebo potvrzení akceptace platby ze strany PayU. Expedice objednávky je po tuto dobu pozdržena.
Proformafakturu lze vystavit po předchozí písemné nebo telefonické dohodě.


Výdejní místa Uloženka.cz (HeurekaPoint) nejsou obchodním místem společnosti CeWe Color, a.s. a nelze na nich využít kompletní portfolio služeb. Výdejní místa Uloženka.cz (HeurekaPoint) jsou samostatné podnikatelské subjekty, které slouží výhradně jako výdejní místa. Na těchto výdejních místech není možné zejména:

  • Předat zboží k reklamaci
  • Vrátit zboží ve 14ti denní lhůtě
  • Požadovat další specifické služby, které je možné využít výhradně na obchodních místech společnosti CeWe Color, a.s..

V případě reklamace a odstoupení od smlouvy je nutné postupovat stejně, jako by bylo zboží doručeno poštou, nebo jinou zásilkovou společností. Tzn. Uplatnit nárok korespondenčně, nebo se obrátit na společnost CeWe Color a.s..


Zásilková společnost PPL

Zásilková společnost PPL doručuje každý všední den a nově i sobotním svozem.

Vyskladnění objednávky:
pro zboží označené Skladem platí z pravidla následující:

  • objednávka přijatá do 12:00 hod. – vyskladnění probíhá zpravidla tentýž den a objednávka je doručena následující pracovní den a v sobotu.
  • objednávka přijatá po 12:00 hod. – vyskladnění probíhá zpravidla následující pracovní den a k doručení dochází o den později.

Termín dodání se může prodloužit až do 5-ti pracovních dnů od objednání zboží, z důvodu např. nedodání zboží dodavatelem. V případě zdržení dodávky déle než 3 pracovní dny, je zákazník o tomto informován.

Ceny dopravy:

  • cena objednávky nad 2000 Kč – doprava zdarma
  • cena objednávky pod 2000 Kč – doprava 129 Kč

Společnost PPL přepravuje zásilky po celém území ČR od pondělí do soboty. V neděli a o svátcích se zásilky nepřepravují. Zásilka je doručována od 9:00 do 18.00 hod. a v tomto časovém rozmezí je nutná i přítomnost adresáta na doručovací adrese. Přesný čas doručení nelze předem stanovit nebo ovlivnit. Zásilková společnost PPL doručuje zásilky dle svého denního plánu rozvozu, který nejsme schopni ovlivnit.

Sledování zásilky je možné přímo na  stránkách PPL

Způsoby platby:

  • Dobírka – platba při převzetí zboží na Vaší adrese. Dobírku lze řidiči PPL platit pouze v hotovosti.
  • Platební brána PayU* – rychlý online převod přes internetové bankovnictví
  • Nákup na splátky ESSOX – při volbě této platby budete po vytvoření objednávky přesměrováni do online aplikace pro vyplnění žádosti o úvěr. Přímou platbu lze uhradit hotově řidiči PPL. Pro více informací klikněte na odkaz "Nákup na splátky"
  • Převod na účet* – možnost platby převodem z účtu jakékoliv banky na účet prodejce.
     

Číslo účtu prodejce:

 

UniCredit Bank:

804666086/2700

ČSOB:

991828/0300

Komerční banka:  

18207501/0100

Variabilní symbol:

číslo objednávky


               
                            
            

 

 

 

*V případě platby převodem na účet a všech možností platební brány PayU je zboží expedováno až po připsání příslušné částky (celé ceny objednávky) na účet prodejce, nebo potvrzení akceptace platby ze strany PayU. Expedice objednávky je po tuto dobu pozdržena.
Proformafakturu lze vystavit po předchozí písemné nebo telefonické dohodě.

Reklamace zásilky PPL:

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 24 hodin po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Škodu nahlaste na adresu foto@foto.cz nebo na linku + 420 731 196 924 a na přepravní společnost PPL na adrese reklamace@ppl.cz, nebo na lince +420 225 331 800.


Česká pošta

Česká pošta doručuje zásilky každý všední den.

Vyskladnění objednávky:
pro zboží označené Skladem platí z pravidla následující:

  • objednávka přijatá do 12:00 hod. – vyskladnění probíhá zpravidla tentýž den a objednávka je doručena do dvou pracovních dnů.
  • objednávka přijatá po 12:00 hod. – vyskladnění probíhá zpravidla následující pracovní den a k doručení dochází o dva dny později.

Termín dodání se může prodloužit až do 5-ti pracovních dnů od objednání zboží, z důvodu např. nedodání zboží dodavatelem. V případě zdržení dodávky déle než 3 pracovní dny, je zákazník o tomto informován.

Ceny dopravy:

  • cena objednávky nad 2000 Kč – doprava zdarma
  • cena objednávky pod 2000 Kč – doprava 129 Kč

Česká pošta přepravuje zásilky po celém území ČR od pondělí do pátku. V sobotu, neděli a o svátcích nejsou zásilky přepravovány a doručovány. Zásilka je doručována od 9:00 do 16.00 hod. a v tomto časovém rozmezí je nutná i přítomnost adresáta na doručovací adrese. Přesný čas doručení nelze předem stanovit nebo ovlivnit. Česká pošta doručuje zásilky dle svého denního plánu rozvozu, který nejsme schopni ovlivnit.

Při nezastižení adresáta na doručovací adrese je zásilka uložena k vyzvednutí na spádové poště, po dobu 7 dní.

Sledování zásilky je možné přímo na  stránkách České pošty

Způsoby platby:

  • Dobírka – platba při převzetí zboží na Vaší adrese nebo pobočce České pošty. Dobírku lze doručovateli platit v hotovosti. Na pobočkách České pošty lze dobírku platit v hotovosti nebo platební kartou (může se lišit v závislosti na službách konkrétní pobočky).
  • Platební brána PayU* – rychlý online převod přes internetové bankovnictví
  • Nákup na splátky ESSOX – při volbě této platby budete po vytvoření objednávky přesměrováni do online aplikace pro vyplnění žádosti o úvěr. Přímou platbu lze uhradit hotově řidiči ČP. Pro více informací klikněte na odkaz "Nákup na splátky"
  • Převod na účet* – možnost platby převodem z účtu jakékoliv banky na účet prodejce.
     

Číslo účtu prodejce:

 

UniCredit Bank:

804666086/2700

ČSOB:

991828/0300

Komerční banka:  

18207501/0100

Variabilní symbol:

číslo objednávky


               
                            
            

 

 

 

*V případě platby převodem na účet a všech možností platební brány PayU je zboží expedováno až po připsání příslušné částky (celé ceny objednávky) na účet prodejce, nebo potvrzení akceptace platby ze strany PayU. Expedice objednávky je po tuto dobu pozdržena.
Proformafakturu lze vystavit po předch

Reklamace zásilky od České pošty:

Pokud kupující po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

Vzniklou škodu nám také nahlašte na adresu foto@foto.cz nebo na linku + 420 731 196 924.


Slovensko - Přepravní společnost GLS

Doručení zásilky probíhá zpravidla 3 až 4 pracovní dny ode dne expedice - kromě víkendů, státních svátků a dnů pracovního klidu.

Ceny dopravy:
Cena za poštovné a balné činí 200 Kč s DPH (v přepočtu do EUR dle aktuálního kurzu ČNB v rozmezí od 7 do 8 EUR) za balíčky do 3kg bez ohledu na cenu objednaného zboží. U větších zásilek se cena stanoví individuálně.

Způsoby platby:
Platbu při objednávce na Slovensko lze uskutečnit dobírkou v EUR (platba v hotovosti řidiči GLS při předání zásilky) nebo převodem v EUR na EURový účet:

  • Při zvolené platbě dobírkou je nutné uhradit objednávku řidiči přepravní společnosti GLS hotově v EUR (u přepravce lze platit pouze hotovostí v EUR, platba platební kartou není možná).
  • Při zvolené platbě převodem se Vám v zaslané objednávce zobrazí níže uvedené číslo účtu, kam prosím převeďte částku v EUR s variabilním symbolem (číslo objednávky). V případě požadavku na vystavení zálohové faktury nás kontaktujte na email: foto@foto.cz.

EURový účet:  UniCredit Bank Hamburg
IBAN: DE93 2003 0000 0015 5394 97
SWIFT: HYVEDEMM300
BIC:  HYVEDEMM300